بچه های کنکوری حتمابیاین تو!!
نويسندگان

ادبیات: کتاب گاج سبز واسه توضیحات و گاج سفید واسه تست

عربی:گاج ابی وبراتست گاج سفید

معارف:کتاب ۴درس در ۴ کتاب ئین و زندگی خیلی کتاب عالی وباحالیه فقط اگه تونستین باصفحات رنگیشوبگیرین چون من امروزدیدم که سیاه سفیدش فقط هست

واسه درس زبان:من خودم کتاب روخوندم واصلاکتاب تست برازبان نگرفتم چون کتاب زبان جامعه واگه لغتاروفول بلدباشی زبان روبالای 50زدی.

فیزیک:فیزیک پایه گاج به همراه پاسخ تشریحی شوبگیرین

شیمی:من خودم اول کتاب روخوندم به گفته دوستام من کتاب شیمی روشخم زدم وکتاب شیمی میتونین کتاب ابی قلمچی خوبه من خودم اخرسرکتاب شیمی مبتکران تالیف بهمن بازرگانی رو خوندم واقعامحشره خیلی کتاب عالی وبیستییه واصلا هم خسته کننده نیست

ودراخرکتاب ریاضی که باتوجه به تغییراتی که تواین کتاب هاشده میزارم به عهده ی خودتون

منتظرسوالات شماهستم

 


نظرات شما عزیزان:

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:17---6 آبان 1390
بابا ایول
دمت گرم
فقط یکی ازین کتابایی که گفتی مثل من بود:d
راستی مهندس جون یه سر بیا دیووووونه خونه ی ما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:44 ] [ تنها ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدیداینجانب رتبه 1800کشوری هستم والان در رشته مهندسی مکانیک مشغول هستم خوشخال میشم کمکتون کنم والبته عاااااااااااشششششققققق تیم بارسلونا
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 260
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1